اخبار و تکنولوژِی در طراحی سایت

در این صفحه جدیردترین خبرها در مورد طراحی سایت و طراحی لوگو قرار میدیم

اخبار و تکنولوژِی در طراحی سایت

در این صفحه جدیردترین خبرها در مورد طراحی سایت و طراحی لوگو قرار میدیم

۵ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی پارک ساحلی آفتاب مشهد به همراه نحوه تهیه اینترنتی بلیط از سایت استخر بلیط


 

پارک ساحلی آفتاب دارای سه مجموعه مجزا بانوان ، آقایان ، VIP می باشد که استفاده همزمان را برای هموطنان عزیز فراهم میکند.

پارک ساحلی آفتاب یکی از بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان بشمار می رود که یک هیجان خیلی خوبی را برای سفر به مشهد برای مسافران فراهم میکند و مساحتی حدود 15000 مترمربع اشاره کرد.

 

پارک ساحلی آفتاب دارای سه مجموعه مجزا بانوان ، آقایان ، VIP  می باشد که استفاده همزمان را برای هموطنان عزیز فراهم میکند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پارک آبی ، حمام آفتاب می باشد. این مجموعه دارای استخر های vip می باشد که محیطی آرامی برای عاشقان شنا فراهم می کند.

از ویژگی های منحصر به  فرد این مجموعه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

- بزرگترین سرسره قایق فضایی به ارتفاع 25 متر


- بزرگترین سرسره سقوط آزاد به ارتفاع 20 متر


- سرسره پیچ(به ارتفاع 18متر)، سرسره دوقلو(به ارتفاع 18متر)

 

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد ::  جنب مجتمع الماس شرق مشهد

 

سانس های مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد


سانس بانوان پارک ساحلی آفتاب مشهد: همه‌روزه از ساعت 9 تا 23
سانس آقایان پارک ساحلی آفتاب مشهد: همه‌روزه از ساعت 9 تا 23 و 17 تا 23

 

امکانات و خدمات مجموعه آفتاب مشهد

 سرسره پارک ساحلی آفتاب

  • مجهز به مرکز تخصصی بهداشت و سلامت پوست بانوان
  • دارای استخری 25 متری در دو طبقه با رعایت تمامی استانداردهای لازم
  • دارای تجهیزات مدرن برای سیستم تسویه و گند زدایی جهت از بین بردن باکتری‌ ها و قارچ ‌ها
  • مجهز به امکانات نور درمانی و رایحه درمانی
  • بهبود دردهای عضلانی و مفصلی با جکوزی
  • غنی سازی پوست با سونای بخار و نمک ‌های دریایی
  • لایه برداری پوست بانوان با حمام اسپوتا
  • مجهز به سونای کاسه ‌ای جهت از بین بردن زبری و خشکی پوست
  • امکان بهره مند شدن از ماساژ ریلکسی و ورزشی در سالن ماساژ
  • مجهز به انواع سرسره‌ های آبی همچون: سرسره تونلی، سرسره سرعت و آهسته، سرسره پیچ و دو قلو 
  • نگهداری موقت کودکان در اتاق نگهداری کودک
  • برگزاری یوگا و ایروبیک با نظارت اساتید عالی و مجرب
  • استخر طبیعی مخصوص غواصی ویژه آقایان

 

  • سالن بدنسازی پارک ساحلی آفتاب مشهد

 

قوانین و مقررات  پارک ساحلی آفتاب مشهد:

معرفی پارک ساحلی آفتاب استخر بلیط

در قسمت بانوان، خردسالان 6 ماه به بالا در مهدکودک پذیرش می‌شوند.


پذیرش افراد زیر 18 سال فقط با همراه بالای 18 سال میسر است


قیمت پرداخت‌شده فقط برای استفاده از پارک آبی است و برای استفاده از امکانات دیگر باید به مجموعه هزینۀ جداگانه پرداخت شود.

 

خرید بلیط پارک ساحلی آفتاب  مشهد:

یکی از امکاناتی که پارک ساحلی آفتاب مشهد در اختیار هموطنان عزیز قرارداده خرید بلیط با تخفیف اثتسایی هست . از این رو با استخر بلیط همکاری داشته و میتوانید  پارک ساحلی آفتاب مشهد در  رو با تخفیف ویژه بصورت انلاین خریداری کنید و از شنا لذت ببرید.

پس اگر بدنبال اطلاعات این استخر از جمله : آدرس استخر پارک آبی ایرانیان مشهد  ،عکس پارک ساحلی آفتاب  ،سانس پارک ساحلی آفتاب مشهد ، قیمت بلیط  پارک ساحلی آفتاب مشهد در هستید همیشه سایت استخر بلیط را دنبال کنید.

میتوانید برای تهیه بلیط سایر استخر های مشهد به سایت استخربلیط مراجعه کنید.

منبع : آفتاب آنلاین

  • رضا آتش پیکر
  • ۰
  • ۰

سامانه وقتم با توجه به درخواست های متعدد کاربران خود ، امکان نوبت دهی اینترنتی و آنلاین مطب دکتربهداد  بروفه فوق تخصص ریه ، آسم و آلرژی و متخصص داخلی در ارومیه را برای کاربران عزیز فراهم نموده است .

دکتر بهداد بروفه از پزشکان فوق تخصص فعال در درمان بیماری های ریه در شهرستان ارومیه هستند که بصورت تخصصی در زمینه های زیر فعالیت دارند :

  • تشخیص و درمان آسم و COPD
  • آلرژی
  • بیماری های پلور
  • بیماری های التهابی و روماتیسمال ریه
  • فیبروز ریه
  • بیماری های خواب
  • سرطان و اندوسکوپی ریه
  • کرونا و عوارض کرونا

با توجه به وضعیت قرمز در شهر ارومیه در دوران پیک های بیماری کرونا و درگیری های ریوی که اغلب این بیماران دچار آن می شدند ، حضور و فعالیت پزشکان متخصص ریه بسیار حائز اهمیت بوده و تا اتمام همه گیری این بیماری موثر خواهد بود . دکتر بروفه علاوه بر ویزیت بیماران همشهری در طول مدت شیوع کرونا به معاینه و درمان مراجعین سایر شهرستان های استان آذربایجان غربی و حتی سایر استانهای مجاور نیز اقدام نموده اند .

تا کنون به دلیل مراجعات زیاد ببیماران و مخصوصا بیماران مبتلا به کرونا امکان نوبت دهی اینترنتی برای مطب ایشان مقدور نبوده ولی بنا به درخواست های مکرر کاربران سامانه وقتم و سایر همشهریان عزیز و با مساعدت و همراهی جناب آقای دکتر بهداد بروفه و کادر مدیریتی مطب ایشان ، هماهنگی های لازم انجام شده و از روز شنبه مورخه 6 آذر 1400 نوبت دهی اینترنتی مطب ایشان  از طریق سامانه وقتم فعال شده است . شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از موقعیت مکانی و آدرس مطب و سایر اطلاعات تکمیلی ( برنامه زمانی حضور در مطب ) و همچنین امکان استفاده از نوبت دهی آنلاین و اینترنتی ( بدون نیاز به مراجعه حضوری ) به صفحه اختصاصی ایشان در سامانه وقتم در بستر های وب سایت و اپلیکیشن موبایل مراجعه نمایید .

در حال حاضر که بعد از واکسیناسیون سراسری آمار ابتلا به کرونا در حد قابل ملاحظه ای کاهش یافته ، افرادی که سابقه ابتلا به این بیماری با درگیری ریه را داشته اند می توانند برای دریافت درمان های ناشی از عوارض کرونا مراجعه کرده و سلامتی خود را باز یابند .

امیدواریم با واکسیناسیون سراسری و اتمام همه گیری کرونا سلامت عمومی دوباره به جامعه بازگشته و شاهد درگیری مردم به بیماری های اینچنینی نباشیم .

همچنین میتوانید جهت کسباطلاعات بیشر در مورد سامانه وقتم به این لینک مراجعه کنید.

منبع : رجانیوز

  • رضا آتش پیکر
  • ۰
  • ۰

جناب آقای دکتر بهداد بروفه ،

متخصص بیماری های داخلی و فوق تخصص بیماری های ریه به شماره نظام پزشکی 120214 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه می باشند .

آدرس مطب جدید و شماره های تماس : جناب آقای دکتر بهداد بروفه مطب جدید خود را در آدرس استان آذربایجان غربی _ شهرستان ارومیه _ خیابان ورزش _ ساختمان شیخ الرییس _ طبقه 5 دایر نموده و شماره تماس مطب ایشان : 04433224142 می باشد .

زمینه فعالیت : دکتر بهداد بروفه فوق تخصص: بیماری های ریه ،آسم و آلرژی و مراقبت های ویژه ، دارای بورد فوق تخصصی ، متخصص داخلی هستند . حوزه تخصصی فعالیت : تشخیص و درمان بیماری های دستگاه تنفسی، آسم، آلرژی، سرطان ریه، بیماری های پلور و مایع پلور، بیماری های التهابی و روماتیسمال ریه ، فیبروز ریه ، بیماری های شغلی ریه و بیماری های خواب ، آندوسکوپی ریه (برونکوسکوپی) ، اسپیرومتری و CPET بوده و مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه علوم پزشکی تهران دریافت نموده اند .

همچنین باید اشاره نمود ایشان موسس مجهزترین کلینیک درمانی ریه در غرب کشور نیز هستند . ریه و راه های مراقبت از آن : بی شک یکی از مهمترین اعضای بدن که نقش حیاتی در بدن هر فردی ایفا میکند ، ریه است . در زمان حال و با حضور پدیده منحوس ویروس کرونا و بیماری کویید 19 شاید اهمیت ریه در بدن انسان بیش از بیش مشهود و قابل توجه شده است . برای اینکه بتوانیم ریه های خود را در برابر تهاجمات ویروسی و مشکلات پیش بینی شده و نشده محافظت کنیم ، باید به چند اصل مهم و اساسی توجه داشته باشیم . سیستم های متنوع بدن نیازمند اکسیژن برای بقا هستند و تامین این ماده بر عهده سیستم تنفسی که مهمترین بخش آن ریه است گذاشته شده و هرگونه اختلال در عملکرد ریه می تواند خسارت های جبران ناپذیری تا حد مرگ در انسان بوجود آورد . به توصیه پزشکان در شرایط حال حاضر و همه گیری کرونا ویروس ، توجه به چهار نکته اساسی میتواند سلامت ریه را تضمین کرده و مانع درگیری ریه ها در صورت ابتلا به این ویروس شود . زدن ماسک ، حفظ فاصله فیزیک و عدم حضور در تجمعات ، تهویه مناسب فضاهای بسته و تمرینات پر هوازی ریه بصورت روزانه ، چهار کلید طلایی برای محافظت از این عضو گرانبها در بدن می باشند . نشانه های درگیری ریه : از ابتدای شیوع ویروس کرونا سازمان بهداشت جهانی و دانشمندان سراسر جهان آغاز به تحقیق و بررسی در مورد این عامل ناشناخته کرده اند و تقریبا در دوره های کوتاه تمام کشفیات خود را در مورد عملکرد ویروس و راههای مقابله با آن و جهش ها انواع جدید بروز رسانی کرده و در اختیار مردم جهان قرار می دهند . در این میان برخی از علایم درگیری ریه از همان ابتدا ثابت بوده و در طول این دوره تا کنون تفاوت زیادی نداشته . مهمترین این علایم عبارتند از : شمار تنفس بین بالا بین 26 تا 30 نفس در دقیقه ، میزان اکسیژن خون کمتر از 90 درصد ، تب بالای 38 و نیم درجه در صورتیکه ماندگار و قابل برگشت در دوره کوتاه باشد ، سرفه ، تنگی نفس و علایم مشابه . اما با توجه به تمامی این موارد اخیرا ثابت شده که اقدام فوری بعد از بروز علایم جهت درمان میتواند تا درصد بالایی میزان مرگ و میر ناشی از کرونا را کاهش دهد . در روزهایی که همه مردم در تمام جهان ملزم به رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی هستند و طبق ادعای دانشمندان پیشگیری مهمترین راه موفقیت در مقابله با این بیماری است ، در صورت درگیری ریه با این بیماری حضور پزشکان حاذق و جان بر کف در کارزار مبارزه امید بخش و مایه افتخار است . جناب آقای دکتر بهداد بروفه یکی از این پزشکان خوشنام در شهرستان اورمیه هستند که پس از سالها فعالیت در دی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه اخیرا نسبت به افتتاح مجهزترین کلینیک ریه غرب کشور نموده و خالصانه تمامی داشته های علمی و تخصصی خود را در خدمت انجام خدمات به بیماران ریه در منطقه شمال غرب کشور نموده اند . سامانه وقتم ( اپلیکیشن و وب سایت معرفی و نوبت دهی پزشکان ارومیه ) با افتخار نسبت به معرفی و ارایه خدمات به این قشر از پزشکان متخصص و فوق تخصص ارومیه اقدام نموده و با تمام توان سعی در ارایه اطلاعات مکان و زمان حضور پزشکان و متخصصان به همشهریان عزیز می نماید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

  • رضا آتش پیکر
  • ۰
  • ۰

اگر نگاهی به برندهای پکیج موجود در بازار فیزیکی و فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی میتسو بی اندازید بیشترین نامی که توجه را جلب می کند، برند ایران رادیاتور است. این برند نام آشنای ایرانی در زمینه تولید پکیج های گازی و برقی بسیار عالی عمل کرده است و امروز محصولات این برند سهم خوبی از بازار ایران را نصیب خود نموده است.

میتسو ، نمایندگی فروش پکیج گازی ایران رادیاتور

 

 

با توجه به عملکرد ایران رادیاتور فروشگاه اینترنتی میتسو نیز به عنوان نمایندگی فروش پکیج گازی ایران رادیاتور دست به کار شده و موجبات دسترسی ساده تر خریداران عزیز را فراهم آورده است. بد نیست نگاهی به مزایای این برند نسب به مدل های خارجی و ایرانی موجود در بازار بی اندازیم:

 


تنوع محصولات ایران رادیاتور


خوشبختانه ایران رادیاتور این توانایی را دارد که بتواند انواع مختلفی از پکیج را تولید نماید. تفاوتی ندارد که نیاز به پکیج گازی یا برقی دارید؟ پکیج دیواری را مناسب می بینید و یا پکیج زمینی گزینه بهتری برای شما است. در هر صورت محصولی از برند ایران رادیاتور وجود دارد که بتواند نیاز شما به پکیج را رفع نماید. از طرفی این برند توانسته پکیج های خود را برای متراژ متفاوت نیز طراحی و ساخته است. بد نیست بدانید که پکیج زمینی بین 28 تا 150 کیلووات و پکیج دیواری 18 تا 32 کیلووات تولید و به بازار عرضه می شود. از این رو محدودیتی در انتخاب برای شما وجود ندارد. بسته به میزان سرمای محیط زندگی در زمستان و متراژ محل نصب می توانید بهترین گزینه را انتخاب و نصب نمایید.

 


نصب ساده و بدون دردسر


برای نصب پکیج گازی ایران رادیاتور نیاز به تاسیسات و لوله کشی خاصی نیست. امروزه در تمام منازل تازه ساخت لوله کشی و اتصالات به شکلی نصب می شود که پکیج ها به راحتی نصب شوند اما اگر در منزل شما این تاسیسات وجود ندارد نصب آن ها چندان پیچیده و هزینه بر نخواهد بود. در ضمن نصب خود پکیج نیز توسط نمایندگان این شرکت انجام شده و استانداردهای لازم رعایت می شود.

 


صرفه جویی در مصرف انرژی


پکیج گازی ایران رادیاتور با کمترین میزان گاز و آب مصرفی آب گرما و گرما را به خانه شما هدیه می دهد. امروز استفاده از مبدل های جدید و به صورت کلی تکنولوژی های روز دنیا در محصولات ایران رادیاتور توانسته محصولات این برند را به کم مصرف ترین انواع پکیج گازی تبدیل نماید. پس بعد از نصب این محصول بدون نگرانی از قبض آب و گاز می توانید از آب گرم لذت ببرید.

 


تولید پکیج های فن دار


قبلا هم گفتیم که ممکن است تاسیسات منزل شما برای نصب پکیج گازی ایران رادیاتور آماده نباشد. ایران رادیاتور با تولید محصولات فن دار برای خانه و محل هایی که مسیر دودکش آن ها به صورت افقی بیش از 30 سانتی متر است مدل های فن دار را پیشنهاد می دهد. به این شکل خطرات ناشی از گازگرفتگی به صفر می رسد.

 


قابل استفاده در مناطق با آب با رسوبات بالا


در بسیاری از مناطق ایران آب میزان رسوب زیادی با خود به همراه دارد. همین امر باعث می شود که نصب پکیج با چالش روبرو شود. اما ایران رادیاتور با تولید پکیج گازی دو مبدله ایران رادیاتور شرایط مناسبی برای این مناطق فراهم آورده. پکیچ های دو مبدله کمترین میزان رسوب گیری را دارد و از این رو هزینه های مربوط به سرویس به حداقل کاهش می یابد.

 


فشار آب منطقه شما کم است پکیج گازی ایران رادیاتور گزینه مناسبی است


تفاوتی ندارد که در طبقه چندم یک آپارتمان هستید و فشار آب محل زندگی شما چه میزان است. محصولات ایران رادیاتور با حداقل فشار آب 0.5 و حداکثر فشار آب 3.5 اتمسفر قابلیت فعالیت دارد. از این رو هیچ مشکلی بابت کمبود فشار آب متوجه شما نخواهد بود.

 


نصب توسط کارشناسان زبده


یکی از مزایای پکیج گازی ایران رادیاتور نص آن توسط کارشناسان زبده است. این افراد با دانش قبلی نسبت به محل نصب، ضروریات اتصالات و لوله کشی، نحوه تخلیه دود و ... اقدام به نصب محصول نموده و سپس آموزش کامل را به شما درباره نحوه استفاده می دهند. این موضوع برای افرادی که به تازگی اقدام به کار با پکیج نموده اند بسیار مهم است.

 


ضمانت طولانی مدت و واقعی


یکی از مهم ترین مزایای پکیج گازی ایران رادیاتور ضمانت واقعی و طولانی مدت این محصولات است. از این رو در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی و یا حتی سرویس سالانه می توانید با شماره های نمایندگی تماس بگیرید تا کارشناسان در مدت زمان کوتاه به محل مراجعه کرده و مشکل شما را حل نمایند.

 


برند تولیدکننده رادیاتور


خوشبختانه امروز بهترین انواع رادیاتور در کشور عزیزمان تولید می شود و نیاز به مدل های خارجی احساس نخواهد شد. خرید رادیاتور ایران رادیاتور و بوتان می تواند نیاز شما به رادیاتور را برطرف کند. برندها بر اساس خدمات پس از فروش و تکنولوژی که در ساخت رادیاتور استفاده می کنند قیمت نهایی محصول خود را تعیین می نمایند. البته که در برندهای ایرانی محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به برندهای وارداتی عرضه خواهند کرد.
 


کلام آخر


میتسو ،نمایندگی فروش پکیج گازی ایران رادیاتور تلاش دارند محصولات متنوع این برند را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برساند تا دسترسی به محصولات در کمترین زمان ممکن مقدور باشد. در صورت تمایل می توانید از فروشگاه اینترنتی ما، میتسو دیدن نمایید. و بعد از ثبت سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تحویل بگیرید.

 

منبع : https://jamejamonline.ir/fa/news/1347515/%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B3%D9%88-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1

  • رضا آتش پیکر
  • ۰
  • ۰

معرفی دکتر کامران آئین فر

جناب آقای دکتر کامران آیین فر ، فلوشیپ - اقدامات مداخله‌ای قلب و عروق (اینترونشنال کاردیولوژی) بزرگسالان به شماره نظام پزشکی 121736 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه می باشند .
زمینه فعالیت :
جناب آقای دکتر کامران آیین فر دارای بورد تخصصی قلب و عروق هستند و در زمینه اقدامات مداخله ای قلب و عروق و آنژیو گرافی فعالیت می کنند . ایشان فلوشیپ قلب از بیمارستان شهید رجایی تهران می باشند .
آدرس و شماره تلفن مطب :
آدرس مطب ایشان : استان آذربایجان غربی _ شهرستان ارومیه _ خیابان حسنی _ ساختمان فریال _ طبقه 4 _ واحد 10 هست و شما میتوانید از طریق شماره تلفن : 04433459292 با مطب ایشان تماس بگیرید .
همچنین نوبت دهی مطب ایشان بصورت آنلاین از طریق سامانه معرفی و نوبت دهی پزشکان ارومیه ( اپلیکیشن موبایل و وب سایت ) وقتم فعال می باشد .
اقدامات مداخله ای قلب و عروق چیست ؟
به مجموعه ای از اقدامات تخصصی مداخله ای و تهاجمی که پزشک با توجه به شرایط بیمار اعمال میکند ، اقدامات مداخله ای گفته میشود . از جمله این اقدامات می توان به ، بازگشایی عروق قلب و اندامها ، بدون عمل قلب باز از طریق عروق دست و پا ، توسط استنت (فنر) و بالون اشاره کرد . متخصصین قلب با گذراندن دوره فلوشیپ میتوانند این اقدامات را بر روی بیمار انجام داده و نسبت به درمان اقدام کنند .
مهمترین بیماری های قلب و عروق :
شایع ترین بیماری های قلب در انسان عبارتند از : سکته یا حمله قلبی ، نارسایی قلب ، اختلالات ریتم قلب و بیماریهای مربوط به دریچه های قلب .
در حال حاضر مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی و عروقی در رتبه نخست میزان مرگ و میر در جهان قرار دارد و این بدان معناست که انسانها در کل جهان بیشتر از هر علت دیگری به دلیل مشکلات قلبی و عروقی جان خود را از دست می دهند اما خوشبختانه می توان امیدوار بود که بسیاری از این بیماریها در صورت تشخیص از راههای جراحی و درمان دارویی قابل درمان می باشد و پزشکان این رشته با توجه به شرایط بیمار اقدامات لازم را انتخاب و اعمال می کنند .
آنژیو گرافی چیست ؟
در حالت عادی سرخرگ ها دارای دیواره های منعطف و صاف هستند ولی به مرور زمان و با رسوب چربی در دیواره ها مسیر عبور خون بسته شده و عمل خون رسانی درست انجام نمی شود . اگر سرخرگهای متصل به قلب دچار این مشکل شوند ، خون رسانی به تمام نقاط بدن به مشکل خورده و باعث بروز سکته قلبی می شود .
آنژیو گرافی یا رگ نگاری به عملی گفته می شودکه پزشک با انجام آن این انسداد بوجود آمده در سرخرگ ها رابرطرف می نماید. در این روش پزشک ابتدا تعداد رگ های مسدود ، محل انسداد و میزان آن را تشخیص داده و نحوه درمان را تعیین میکند .
آنژیو گرافی بوسیله تزریق یک ماده رنگی توسط لوله های باریک و انعطاف پذیر به درون سرخرگ ها انجام می گیرد . وقتی این مایع به قلب رسید احتمال بروز تپش قلب در بیمار وجود دارد که کاملا طبیعی است ولی می توان گفت بیمار در طول انجام این عمل احساس درد نمی کند . این عمل بیشتر از طریق رگهای خونی ران آغاز میشود ولی در برخی موارد از رگ های مچ دست و گاها بازو نیز برای آغاز عمل رگ نگاری استفاده می شود .
پس از رسیدن مایع رنگی به قلب که توسط اشعه ایکس قابل رویت است ، پزشک از زوایای مختلف عکس گرفته و وضعیت موجود را بررسی می نماید .
کلسترول عامل اصلی انسداد در شریانهاست . امروزه بخاطر عدم رعایت اصول صحیح تغذیه ، میزان کلسترول خون غیر قابل کنترل شده و عامل ایجاد بیماری های قلبی و عروقی می گردد . به همین دلیل حضور پزشکان متخصص این رشته بسیار مهم و حیاتی است . در شهرستان ارومیه نیز این مهم با حضور و فعالیت پزشکانی مانند جناب آقای دکتر کامران آیین فر پیش بینی و کنترل می شود .
سامانه وقتم نیز این امر را مهم تلقی کرده و وظیفه خود دانسته در راه سهولت دسترسی به این پزشکان یاری گر همشهریان محترم بوده و با اعلام آدرس دقیق و ساعات حضور پزشکان در مطب ، قدمی در بهبود و کسب سلامتی این بیماران بردارد .

منبع : https://vagtam.com/doctor/203/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%A6%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1
  • رضا آتش پیکر