اخبار و تکنولوژِی در طراحی سایت

در این صفحه جدیردترین خبرها در مورد طراحی سایت و طراحی لوگو قرار میدیم

اخبار و تکنولوژِی در طراحی سایت

در این صفحه جدیردترین خبرها در مورد طراحی سایت و طراحی لوگو قرار میدیم

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قصه عید نوروز و جشن های عروسی زمانی شیرین تر می شود که بتوانید با نقل و شیرینی های خوشمزه، از مهمانان پذیرایی کنید. این پذیرایی جذاب زمانی رقم می خورد که شما قبل از آغاز مهمانی، اقدام به خرید نقل ارومیه کرده باشید.

طعم نقل های ارومیه متفاوت است که می توان به طعم های بیدمشکی، گل محمدی، گردویی، زعفرانی و... اشاره کرد. هر کدام از این نقل های خوشمزه، طرفداران خاصی دارد.

اگر شما تصمیم به خرید نقل ارومیه دارید، می توانید از محصولات فروشگاه باکال دیدن کنید و اقدام به خرید نقل ارومیه از باکال نمایید. ما در تلاشیم که نقل های باکیفیت را فوری به دست شما برسانیم تا با ارسال این شیرینی ها، کام شما و مهمانانتان را شیرین کنیم.

خرید نقل ارومیه

انواع نقل ارومیه

نقل های ارومیه در طعم و مدل های مختلفی تولید می شوند. اگر فقط یک بار مهمان یک خانواده ارومیه ای بوده باشید، بدون شک با چای و نقل از شما پذیرایی می کنند و اگر شما اهل ارومیه نباشید و یا تاکنون به ارومیه سفر نکرده باشید، آوازه نقل ارومیه به گوش شما رسیده. پس در ادامه به شما بهترین نقل ارومیه را معرفی می کنیم تا بتوانید با انواع نقل های خوشمزه از دیار ارومیه آشنا شوید.

  • نقل بیدمشکی
  • نقل گردویی
  • نقل زعفرانی
  • نقل گل محمدی
  • نقل خلال بادام
  • نقل دارچینی
  • نقل پسته ای
  • نقل گشنیز
  • نقل بادامی
  • نقل کاکائویی
  • نقل کنجدی
  • نقل لیمویی
  • نقل هل
  • نقل گلاب

برخی از نقل ها، به صورت دو طعمی تولید می شوند. به فرض مثال ممکن است در فروشگاه ما، محصولات نقل خلال بادام گل محمدی هم وجود داشته باشد.

نقل بیدمشک

بیدمشک طبع سرد و تری دارد و برای بهبود سردردهای گرم مزاج کاربردی است. این گیاه دارویی در محدوده ارومیه، رشد بهتری دارد و مردم این شهر از این فرصت برای تولید نقل بیدمشک استفاده می  کنند.

به دلیل اینکه نقل بیدمشک جز محبوب ترین خشکبارها در میان دیگر نقل هاست، قیمت نقل بیدمشک ارومیه نسبت به دیگر نقل ها متفاوت است.

نقل زعفران

زعفران یکی از بهترین ادویه های دنیا است و قیمت گرانی نسبت به دیگر ادویه ها دارد. نقل زعفرانی جز خوشمزه ترین خشکبارهاست و باید بدانید که زعفران طعم فوق العاده ای دارد. نقل زعفرانی جز مقرون به صرفه ترین نقل هاست و قیمت نقل زعفرانی ارومیه نسبتا مناسب است.

نقل گل محمدی

گل محمدی که یکی از بهترین راه برای رسیدن به آرامش بخش به شمار می رود، در نقل ها هم استفاده می شود. گل محمدی خاصیت درمانی زیادی دارد؛ نقل گل محمدی جز محبوب ترین خشکبارهاست و قیمت نقل گل محمدی مقرون به صرفه است.

کاربرد نقل ارومیه

اندازه و طعم های نقل، متفاوت است اما به عنوان جایگزین قند استفاده می شود و دلیل آن این است که به کمک نقل، می توان نقل ها را در انواع طعم مانند بیدمشک، گردو، زعفرانی و... تولید کرد.

یکی دیگر از دلایل جایگزینی نقل به جای قند در شیرینی ها، این است که نقل بیدمشک نسبت به قند نرم تر است؛ نقل ارومیه کالری مناسبی دارد؛ در هر 100 گرم نقل ارومیه، حدود 70 کالری وجود دارد.

از دهه های پیش، نقل یکی از نمادهای شادی بوده و به همین دلیل، در مجالس شاد مانند عید نوروز، مهمانی های خانوادگی و... استفاده می شود و طبق سنت دیرینه، در مجالس عروسی، بر روی عروس و داماد نقل می ریزند.

نحوه تهیه نقل ارومیه

رنگ نقل معمولا سفید و یکی از سوغات معروف شهر ارومیه است. این شیرینی خوشمزه معمولا از شیره شکر تولید می شود و با دانه های معطر مانند هل، تخم گشنیز، خلال بادام، پسته پخته می شود. جالب است بدانید که در نقل ها از گیاهانی مانند گل محمدی، گل پر و... برای تزئین استفاده می شود.

در گذشته تهیه نقل ارومیه، به کمک دستگاه های دراژه زنی و در حالت دستی انجام می شد؛ اما حالا تکنولوژی پیشرفت کرده به کمک ماشین و تکنولوژی این خشکبار تولید می شود تا کام شما در چهار فصل جذاب ایران در کنار خانواده شیرین شود.

تغییر روش تهیه نقل ارومیه از حالت دستی به حالت ماشینی، مدت زمان تولید هر کیلو نقل را تغییر داده و زمان تولید هر بسته نقل ارومیه کاهش یافته است.

برای تهیه نقل، از ترکیباتی مانند آب، شکر، وانیل، گلاب، مغز گیاهی مانند گردو، بادام زمینی و...  استفاده می شود. در نقل ها از کرم تارتار هم استفاده می شود تا نقل زیاد خشک و سفت نشود. کرم تارتار یک پودر بلورین سفید است.

قیمت نقل ارومیه

قیمت نقل ارومیه به مدل و حجم نقل بستگی دارد. یعنی اینکه قیمت نقل بیدمشک با دیگر نقل ها متفاوت است و از طرفی دیگر قیمت نقل قاسمی ارومیه هم قیمت متفاوتی با دیگر نقل ها دارد.

خرید اینترنتی نقل ارومیه

شاید شما به دنبال قیمت نقل هما ارومیه باشید؛ باید بدانید که قیمت های نقل‌ها هر روز تغییر می کند و تورم باعث شده تا ما نتوانیم قیمت دقیقی در اختیار شما قرار دهیم.

خرید آنلاین نقل ارومیه

شما می توانید به صورت حضوری در شیرینی فروشی ها، اقدام به خرید نقل بیدمشکی ارومیه کنید. البته باید گفت که شما دیگر نقل ها مانند گردویی و... هم می توانید به صورت حضوری خرید کنید؛ اما یکی از راه های خرید نقل ارومیه، به صورت انلاین است.

فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارند که نقل ها را با قیمت مناسب و یا گران، به صورت آنلاین به فروش می رسانند. به دلیل اینکه در اعیاد مهم مانند عید نوروز، مردم نقل خرید می کنند و اگر شما تصمیم دارید نقل ارومیه خرید کنید، باید بگوییم که شما می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین از فروشگاه های اینترنتی نقل خرید کنید و منتظر بمانید تا سفارش به دست شما برسد.

نقل ارومیه از کجا بخریم

شما می توانید از فروشگاه های زیادی محصولات و حبوبات طبیعی و سالم خرید کنید. یکی از فروشگاه ها که شما می توانید از آن اقدام به خرید نقل ارومیه کنید، فروشگاه باکالاست. در ادامه شما می توانید انواع نقل ها را مشاهده کنید و در سبد خرید خود اضافه کنید و در کنار خانواده، اوقات خوبی را سپری کنید.

منبع : باکال

  • رضا آتش پیکر