اخبار و تکنولوژِی در طراحی سایت

در این صفحه جدیردترین خبرها در مورد طراحی سایت و طراحی لوگو قرار میدیم

اخبار و تکنولوژِی در طراحی سایت

در این صفحه جدیردترین خبرها در مورد طراحی سایت و طراحی لوگو قرار میدیم

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پیش خرید آپارتمان در ترکیه

در سال های اخیر، تعداد ایرانیانی که مهاجرت به ترکیه را انتخاب کرده اند، رو به افزایش است. بعضی از این افراد برای اخذ اقامت در ترکیه راه های مختلفی را امتحان می کنند. یکی از این راه ها، پیش خرید خانه در ترکیه است.

اگر شما قصد خرید خانه در ترکیه hihomes را دارید اما سرمایه کافی برای خرید آن را ندارید، می توانید با استفاده از امتیازات پیش خرید خانه در ترکیه، صاحب خانه شوید. ما در اینجا نکاتی که شما در هنگام پیش خرید خانه در ترکیه باید دقت کنید را توضیح خواهیم داد همچنین بعضی از پروژه های موجود در ترکیه که پیش فروش خانه ها را آغاز کرده اند ، برای شما معرفی خواهیم کرد.

خرید خانه در ترکیه های هومز

بر اساس قانونی که در سال ۲۰۱۲ در ترکیه به تصویب رسید، اتباع خارجی حق خرید خانه در ترکیه را دارند. بر اساس این قانون و اصلاحیه ای که در بند ۳۵ قانون ثبت اسناد و املاک قانون اساسی صورت گرفت، اتباع خارجی بنا بر شرایطی که دولت تعیین کرده است، با خرید خانه در ترکیه، شهروندی ترکیه را نیز دریافت می کنند. به همین دلیل تعداد افرادی که اقدام به خرید ملک در ترکیه نموده اند، در سال های اخیر افزایش فراوانی داشته است.

بر این اساس اگر فردی خانه و یا ملکی به ارزش ۲۵۰ هزار دلار در این کشور خریده باشد، خود و خانواده اش می توانند در عرض ۶ ماه شهروندی ترکیه را دریافت کنند.

همچنین اگر یک تبعه خارجی بتواند خانه ای به ارزش ۶۵۰ هزار لیر ترکیه، در این کشور خانه بخرد، می تواند مجوز ۳ سال اقامت در ترکیه را دریافت کند. شهرهایی که بیشتر مورد توجه اتباع خارجی برای خرید خانه قرار گرفته است عبارتند از: آیدین، استانبول، آنکارا، بورسا، آنتالیا

پیش خرید ملک در ترکیه

پروژه هایی که به صورت پیش فروش ، خانه های پیش ساخت خود را به فروش می گذارند، به دلیل قیمت پایین آنها و همچنین امتیازاتی که برای خریدار قائل می شوند، مورد توجه بسیاری از خریداران به ویژه اتباع خارجی قرار گرفته است.

امروزه بسیاری از شرکت های پیمانکاری ساختمانی با وعده مسکن ارزان اقدام به پیش فروش خانه ها می کنند. اگر پیش خرید ملک در ترکیه برای شما با استفاده از وام بانکی است، باید دقت کنید که امکان فروش خانه در صورت منصرف شدن از خرید را داشته باشید. بدین صورت که اگر قبل از اینکه اقساط را پرداخت کنید، اگر قصد فروش خانه را داشته باشید، برای شما مشکلی به وجود نیاید.

 

توافق نامه پیش خرید خانه در ترکیه

قرارداد خرید مسکن / املاک تجاری، به عبارت دیگر توافقنامه پیش خرید مسکن، قراردادی است که در قانون شماره ۶۵۰۲ مالکیت، نامگذاری شده است.

مطابق این قانون، قرارداد پیش خرید که در دفتر رسمی اسناد و املاک تهیه و ثبت شده است به این معنی است که، ملک غیر منقول که خریدار قیمت فروش آن را به طور کامل و یا به صورت اقساطی پرداخت می کند و در مقابل آن فروشنده، خانه را بعد از اینکه مبلغ تعیین شده را به صورت کامل و یا به صورت اقساطی دریافت می کند، به خریدار تحویل می دهد.

در پیش خرید خانه در ترکیه، آنچه که باید به آن توجه کنیم این است که سند مالکیت را حتما دریافت کرده باشیم. در بعضی از شرایط ممکن است خانه آماده شده و برای تحویل حاضر باشد، اما سند هنوز حاضر نباشد. در این شرایط خریدار حق استفاده از خانه را دارد.

در مرحله تحویل سند هزینه های بنگاه و دفترخانه به عهده چه کسی است؟

در تحویل سند خانه، هزینه های دفترخانه و سند به عهده هر دو طرف است، مگر اینکه توافق نامه ای بین طرفین مبنی بر پرداخت هزینه ها توسط یکی از آنها وجود داشته باشد، در غیر این صورت پرداخت هزینه ها به طور مساوی به عهده هر دو طرف است.

وکالت نامه خریدار

برای انجام کارهای پیش خرید، یک وکالتنامه از طرف خریدار به مسئول بنگاه ها داده می شود که باید به طور کامل خوانده و سپس امضا کنید. در غیر این صورت ممکن است سواستفاده های زیادی صورت بگیرد.

قیمت مناسب

امتیازاتی که شرکت های پیمان کاری برای پرداخت مبلغ خرید خانه تا زمان تحویل برای خریداران در نظر می گیرند، سبب می شود که خریداران بتوانند این مبلغ را راحت ترپرداخت نمایند.

شانس انتخاب طبقه و واحد مورد نظربرای خریداران، بیشتر است.

امکان ایجاد تغیر در خانه قبل از اینکه تکمیل شود.

اگر شرکت پیمانکاری با بانک توافق نامه داشته باشد، می توانید از وام بانکی نیز استفاده کنید.

  • رضا آتش پیکر
  • ۰
  • ۰

خرید ملک در ترکیه از hihomes یکی از سریع ترین و آسان ترین راه ها برای اخذ اقامت و شهروندی ترکیه است. بنابراین، اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید و نمی خواهید درگیر فرآیند طولانی مهاجرت شوید، خرید ملک در ترکیه می تواند بهترین گزینه باشد. خرید ملک به ارزش 250000 دلار به شما اجازه اقامت دائم ترکیه را در مدت 3 تا 5 ماه می دهد.

قیمت خرید ملک در ترکیه به منطقه و محله ای که قصد اقامت در آن را دارید بستگی دارد. به عنوان مثال شما می توانید با حداقل 800 میلیون تومان در سمت آسیایی ترکیه صاحب خانه شوید، اما شرایط خرید خانه با این سرمایه با خرید ملک 250 هزار دلاری متفاوت است. فرآیند خرید برای خرید ملک با قیمت کمتر از 250000 دلار بیشتر طول می کشد.

ترکیه مزایای زیادی برای ایرانیان دارد که از آن جمله می توان به نزدیکی به ایران، عدم نیاز به ویزا برای ورود به کشور و قرابت فرهنگی مردم این سرزمین با ایرانیان اشاره کرد. همچنین هزینه های زندگی در این کشور تقریباً مانند ایران است و شما می توانید پس از اخذ اقامت از مزایای این کشور برای شهروندانش بهره مند شوید.

اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید، با مشاوره خرید ملک در ترکیه و مشاوره با مشاوران مجرب ام تی سی هوم که بیش از 10 سال سابقه خرید و فروش ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه دارند، گاوصندوق خریداری کنید. . روی خودتان سرمایه گذاری کنید و خانواده خود را بیاورید.

 

همه چیز درباره خرید ملک در ترکیه

ترکیه همسایه ایران است که در سال های اخیر رشد اقتصادی قابل توجهی داشته است و اقتصاددانان آن را در بین 10 اقتصاد در حال رشد جهان قرار داده اند. دولت ترکیه قوانین جدیدی برای خرید ملک در ترکیه و شرایط جدیدی برای خرید ملک در ترکیه وضع کرده است و خرید و اجاره ملک در ترکیه را یکی از راه های اقامت ترکیه قرار داده است. بنابراین رویای خرید ملک در ترکیه دیگر رویایی دست نیافتنی نیست. بسیاری از ایرانیان در حال خرید و اسکان ملک در ترکیه هستند و جمعیت ایرانیان در ترکیه رو به افزایش است. در اینجا در مورد نکات مهم خرید ملک در ترکیه، نحوه خرید ملک در ترکیه و اینکه کدام شهر در ترکیه برای خرید خانه مناسب است صحبت خواهیم کرد. آیا با خرید ملک امکان اقامت در ترکیه وجود دارد؟ چگونه با خرید ملک در ترکیه اقامت کنیم؟ حداقل سرمایه برای خرید ملک در ترکیه چقدر است؟ حداقل قیمت خرید ملک برای اقامت در ترکیه چقدر است؟ بیایید پاسخ دهیم.

 

 

 

هزینه زندگی در ترکیه

مانند هر کشوری مانند ایران، هزینه زندگی در ترکیه به منطقه و شهری که در آن زندگی می کنید بستگی دارد. متوسط ​​هزینه زندگی در یک شهر نسبتا گران بین 2500 تا 4000 پوند خواهد بود. هزینه اجاره ملک در ترکیه برای آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر حدود 1200 تا 1500 لیر می باشد. هزینه یک وعده غذایی در رستوران بین 35 تا 60 لیر است. شما می توانید از برندهای معروف دنیا در ترکیه لباس بخرید و نسبتا ارزان تر از ایران است. قیمت شلوار جین حدود 200 لیر است. البته تمام این هزینه های زندگی کاملا به سبک زندگی شما بستگی دارد.

 

 

 

خرید ملک و اقامت

در بالا اشاره کردیم که یکی از مهمترین مزیت های خرید خانه در ترکیه خرید خانه و اخذ اقامت ترکیه می باشد. خرید ملک یا اجاره ملک و اقامت در ترکیه معادل اخذ اقامت ترکیه می باشد. شما می توانید با کمترین و حداقل قیمت ملک در ترکیه ملک خریداری کنید و در ترکیه اقامت داشته باشید. بخش خوب ماجرا این است که شما می توانید ملکی را در ترکیه اجاره کنید و اجازه اقامت در ترکیه را دریافت کنید و این یکی از مزایای اجاره خانه در ترکیه است زیرا کسانی هستند که در مورد خرید ملک در ترکیه شک دارند و هنوز هم شک دارند. . آنها نمی دانند که آیا در این کشور زندگی خواهند کرد یا نه. به این ترتیب آنها می توانند اقامت خود را دریافت کنند و سپس به این سوال پاسخ دهند. پس از خرید یا اجاره ملک، یک اجازه اقامت موقت 1 ساله دریافت خواهید کرد که در آن اجازه کار ندارید.

 

  • رضا آتش پیکر