اخبار و تکنولوژِی در طراحی سایت

در این صفحه جدیردترین خبرها در مورد طراحی سایت و طراحی لوگو قرار میدیم

اخبار و تکنولوژِی در طراحی سایت

در این صفحه جدیردترین خبرها در مورد طراحی سایت و طراحی لوگو قرار میدیم

۷ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

جناب آقای دکتر حمید نظیفی متخصص زنان و زایمان به شماره نظام پزشکی 39142 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه هستند .

 

آدرس و اطلاعات تماس مطب : آدرس مطب جناب آقای دکتر حمید نظیفی واقع در استان آذربایجان غربی- شهرستان ارومیه- شهر ارومیه - خیابان حسنی - مجتمع اورشاد 1 - طبقه 3 و شماره تماس مطب ایشان : 04433220958 می باشد .

 

شما عزیزان میتوانید جهت نوبت دهی مطب ایشان و گرفتن وقت ویزیت و اطلاع از زمان حضورشان در مطب از امکانات سامانه وقتم ( وب سایت و اپلیکیشن موبایل معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) بهره مند شوید و سریع ترین نوبت را بصورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت نمایید .

زمینه فعالیت : جناب آقای دکتر حمید نظیفی متخصص بیماری های زنان و زایمان و نازایی در شهر ارومیه ودارای تخصص پره بورد (گواهینامه) زنان و زایمان هستند و در بیمارستانها و مطب شخصی پذیرای بیماران می باشند . مقدمات بارداری : بارداری در بانوان علاوه بر لذت بخش بودن میتواند باعث بروز مشکلاتی نیز باشد . به همین خاطر پزشکان توصیه می کنند برای جلوگیری از پیش آمدن چنین مشکلاتی خانواده ها قبل از اقدام به بارداری از سلامت مادر اطمینان حاصل کرده و با خیال راحت از این دوران شیرین خاطرات خوشی برجای گذارند . برای داشتن تجربه بهتری از دوران بارداری می بایست حدود 2 ماه زمان برای بررسی وضعیت جسمانی و بیماریهای احتمالی موجود صرف کنید . در طول این مدت بهتر است خود را از لحاظ جسمی و روحی کاملا آماده و مهیای بارداری کرده باشید . در این متن به چند مورد از مقدمات اساسی بارداری اشاره می کنیم . 1 – با همسرتان حرف بزنید : برای داشتن تجربه خوب و به یاد ماندنی از دوران بارداری در وحله اول باید با همسرتان گفتگو کنید . با انجام اینکار میتوانید برنامه ریزی دقیق تری برای طی دوران بارداری داشته باشید . 2 – مراجعه به پزشک : مشورت با پزشک قبل از اقدام به بارداری میتواند اطلاعات بسیار مفیدی در مورد وضعیت کنونی شما و داروهایی که نیاز به مصرفشان دارید به شما بدهد . 3 – آمادگی جسمانی : طبیعتا آمادگی بدنی برای تحمل فشارهای موجود در دوران بارداری بسیار با اهمیت است . 4 – رسیدن به وزن مناسب : چاقی و لاغری بیش از حد میتواند باعث ایجاد مشکلات حاد و گاها خطرناک در این دوران باشد . 5 – بررسی ویتامین ها : کمبود یا وجود زیاد برخی از ویتامین ها مانند اسید فولیک نیز میتواند در بارداری موثر باشد . 6 – مشاوره دارویی : شما احتمالا برای درمان برخی از بیماریها نیاز به مصرف دارو در دوران بارداری خواهید داشت . برای اینکه تاثیر این داروها بر روی خود و جنین را بدانید باید با پزشک در موردشان مشورت کنید . 7 – تغذیه مفید : غذاهای مورد نیاز برای تقویت سیستم ایمنی بدن و رشد جنین یکی دیگر از اطلاعاتی است که باید داشته باشید . 8 – شناسایی دوران طلایی تخمک گذاری : برای اینکه بتوانید در زمان مناسب اقدام به بارداری کنید باید حتما اطلاعات دقیق از زمان طلایی تخمک گذاری داشته باشید . 9 – مراجعه به دندانپزشک : بیماری های دهان و دندان بسیار راحت میتوانند شما را درگیر انواع عفونت ها نمایند . به همین دلیل واجب است قبل از بارداری مشکلات دندانهایتان را برطرف کنید تا این عفونت ها شما و جنین را در دوران بارداری دچار مشکل نکنند . تمامی موارد ذکر شده و اقدامات دیگری نظیر آنها میتواند کمک شایانی به شما برای داشتن تجربه ای دلپذیر و موفق از بارداری بکند . حضور پزشکانی مانند جناب آقای دکتر حمید نظیفی در ارومیه میتواند علاوه به درمان بیماریهای زنان و زایمان به آمادگی همشهریان و هم استانی های عزیز کمک کند . به همین منظور شما همشهریان اورمیه و هم استانی های آذربایجان غربی میتوانید جهت کسب اطلاعات دقیق و بروز و گرفتن نوبت اینترنتی بدون مراجعه حضوری از امکانات سامانه وقتم ( وب سایت و اپلیکیشن موبایل معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) بهره مند شوید .

منبع : وقتم

  • رضا آتش پیکر
  • ۰
  • ۰

دکتر الهام امجدی

سرکار خانم دکتر الهام امجدی کارشناس مامایی به شماره نظام پزشکی م-8798 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی ارومیه
زمینه فعالیت :
سرکار خانم الهام امجدی کارشناس مامایی و در زمینه تنظیم خانواده، مراقبتهای دوران بارداری زنان می باشد .
اطلاعات مطب :
آدرس دفتر کار ایشان در استان آذربایجان غربی _ شهرستان ارومیه _ خیام شمالی_ کوچه خانباباخان_ساختمان رادیولوژی دکتر جلیلی_ طبقه ۲می باشد .
شماره تماس دفتر کار : 04432241480 برای تماس تلفنی با مطب ایشان میتوانید از شماره تلفن ذکر شده استفاده کنید .
همچنین برای دریافت نوبت آنلاین میتوانید از سامانه وقتم ( اپلیکیشن موبایل _ وبسایت ) استفاده کرده و براحتی جهت مراجعه نوبت بگیرید .
تعریف ماما :
اصطلاح ماما به معنی فر دی است که دوره های پزشکی را در حد کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی طی کرده و مجوز و پروانه فعالیت از سازمانهای ذیربط را دریافت کرده باشد .
آشنایی با رشته مامایی :
تولد شگفت انگیز ترین پدیده طبیعی جهان است ولی بخاطر تکرار زیاد در بین موجودات امروزه به امری طبیعی بدل شده و شاید همین کثرت باعث کمتر دیده شدن عظمت آن شده . تولد نوزاد انسان که ادامه دهنده نسل بشری است جایگاه ویژه ای در ادامه داشتن حیات بر روی کره خاکیست .
از دیر باز تولد با کمک و همراهی زنان با تجربه و آشنا به گیاهان دارویی و خواص آنها صورت میگرفته . به این افراد ماما گفته می شود . اما با توجه به اهمیت حضور این افراد در هنگام تولد نوزاد این رشته از حالت سنتی خارج شده و با پیشرفت روز افزون علم پزشکی به یکی از شاخه های علمی این پدیده تبدیل شده است .
امروزه مامایی که از مهمترین زیر شاخه های علم پزشکی در حیطه زنان و بارداری محسوب می شود به طی مراحل مشاوره‌ بارداری ، آموزش بهداشت مادر ، مراقبت از جنین و مادر ، حمایت ،‌ درمان مشکلات ناشی از بارداری و تحقیقات در مورد این پروسه شگرف ، بصورت علمی اختصاص می یابد .
نیازمندی های رشته مامایی :
شور و اشتیاق والدین در مواجهه با بارداری و تولد نوزاد غیر قابل وصف بوده و همین امر باعث میشود اهمیت مراقبتهای حین بارداری از مادر و جنین صد چندان شود . قطعا برای اعمال چنین مراقبتهایی در وحله اول اشتیاق و شور از طرف ماما و علاقه مندی و تخصص ضروری است . علاوه بر این یک ماما باید بسیار دقیق و باهوش و نکته سنج باشد تا بتواند در صورت بروز علایم جدید در مادر یا جنین بررسی با دقت انجام داده و مشکلات احتمالی را تشخیص داده و سعی در برطرف کردن آنها داشته باشد .
هر شغلی سختیهای مخصوص خود را داراست ولی شغلی مانند مامایی با توجه به احتمال خونریزی مادر و بروز مشکلات اینچنینی نیازمند حفظ آرامش در مواجهه با چنین مواردی است از این رو یک دانشجوی مامایی باید تحمل برخورد با موارد مشابه در صورت بروز را دارا باشد .
برخی از مشکلات دوران بارداری :
فشار خون بالا _ دیابت بارداری _ عفونت های دستگاه ادراری _ بیماری های مقاربتی _ کم خونی _ اختلالات تیرویید و بیماری های روانی مانند افسردگی بارداری و همچنین مشکلات جنین مانند جفت سر راهی و قطع ارتباط جفت با جنین چندی از بیماری ها و مشکلات دوران بارداری هستند .
در شهر اورمیه با توجه به کثرت زاد و ولد نیاز به کمک های پزشکان زنان و زایمان و نازایی و همچنین کارشناسان مامایی بسیار محسوس است و با توجه به اطلاعات بهداشتی خانواده ها و علی الخصوص مادران باردار مراجعه به این کارشناسان بیش از پیش صورت می گیرد . یکی از کارشناسان زبده دارای مجوز فعالیت در این شهر سرکار خانم الهام امجدی می باشند که باتوجه به سطح علمی و تجربه ، آمادگی پذیرش بانوان باردار را داراست .
سامانه وقتم نیز از طریق اپلیکیشن موبایل و وب سایت علاوه بر معرفی پزشکان و کارشناسان در جهت تسریع و تسهیل نوبت دهی در خدمت مردم ارومیه می باشد . شما میتوانید با مراجعه به سامانه وقتم علاوه بر آدرس دقیق و جدید و اطلاعات تماس ، بصورت آنلاین نوبت هر کدام از پزشکان و کارشناسان ارومیه را دریافت کنید .
الهام امجدی از کارشناسان مامائی در شهر ارومیه میباشند
حوزه فعالیت : تنظیم خانواده، مراقبتهای دوران بارداری زنان

منبع:https://vagtam.com/doctor/153/%D8%A7%D9%84%D9%87%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%85%D8%AC%D8%AF%DB%8C

  • رضا آتش پیکر
  • ۰
  • ۰

در دنیای امروزی انواع مختلفی از گرمکن ها و هیتر ها وجود دارد ، که از پیشرفته ترین این محصولات پکیج های برقی هستند که در سال های اخیر جای خود را در خانه ها و کارخانجات پیدا کرده است.

در ادامه این مقاله به معرفی بهترین پکیج برقی حال حاضر بازار ایران میپردازیم.

 

پکیج های برقی میتسو

 

پکیج چیست ؟

در جواب این سوال باید بگوییم که پکیج نوعی سیستم گرمایشی است که در جامعه امروزی جایگزین موتورخانه ها شده است.

پکیج ها در دو نوع زمینی و دیواری میباشند.

پکیج نوعی سیستم گرمایشی محبوب و پرطرفدار است که باعث حذف موتورخانه ها و همچنین آبگرمکن میشود.

از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به  طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.

پکیج ها نیز همانند دیگر سیستم های گرمایشی از یک منبع انرژی برای تولید گرما استفاده میکنند.

سوخت مصرفی پکیج های جدید گاز و برق است یعنی متداول ترین و محبوب ترین پیکج ها ؛ پکیج های برقی هستند که هم آب گرم مصرفی منازل و هم آب گرم رادیاتو و شوفاژ ها را تامین میکنند ، پکیج های برقی بسیار کم مصرف بوده و راندمان بالایی دارند.

پکیج برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

در ادامه این مطلب میخواهیم در مورد جدید ترین و به روز ترین پکیج های بازار یعنی پکیج های برقی اطلاعات مناسبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پکیج برقی چیست؟

در جواب این سوال باید عرض کنم که پکیج برقی گرم کننده ای است که انرژی الکتریکی را به گرما تبدیل می کند.

وظیفه پکیج برقی تبدیل جریان برق به گرما است ، در این نوع از پکیج ها المنت گرم کننده ای که در پکیج های برقی به کار رفته است نوعی مقاومت الکتریکی است و جریان برق را به انرژی گرمایی تبدیل می کند.

کابرد پکیج های برقی اکثرا به شرح زیر است :

الف : گرمایش مکان

ب : گرمایش آب

ج : فرآیند های صنعتی

پکیج های برقی به دو دسته از نظر نصب تقسیم میشوند:

1-پکیج های برقی زمینی  :

این نوع از پکیج های برقی را در ساختمان هایی با متراژ بالا استفاده میکنند،این نوع از پکیج ها به دلیل اشغال فضای بیشتر نسبت به پکیج برقی دیواری در آشپزخانه ها مورد استفاده نمی گیرد.

پکیج های برقی زمینی در ابعاد و قدرت های حرارتی متفاوتی تولید میشوند که برای واحد های کوچک آپارتمانی و ویلایی کوچک از توان بالای این دستگاه استفاده نمیکنند.

2-پکیج های برقی دیواری  میتسو :

این پکیج ها به دلیل اندازه کوچک و ظاهر زیبایشان در آشپزخانه ها و واحد های خانگی بیشتر مورد استفاده میگیرد.

پکیج های برقی دیواری برای هر واحد به طور جدا و مستقل نصب میشود به این دلیل است که این نوع پکیج طرفدار بیشتری نسبت به پکیج برقی زمینی دارد.

تفاوت پکیج های برقی و گازی چیست ؟

پکیج ها از لحاظ سوخت مصرفی به چند قسمت تقسیم میشوند ؛ پکیج های گاز سوز ، پکیج های برقی و پکیج های گازوئیلی البته نوع دیگری از پکیج ها وجود دارند که به صورت دوگانه سوز کار می کند و برای محیط هایی که دسترسی به یک نوع سوخت سخت است مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از مهم ترین تفاوت های پکیج های برقی و گازی در نوع سوخت آنها است ؛ پکیج های برقی سوخت و انرژی خود را برای گرم کردن آب از جریان برق میگیرند ولی منبع و سوخت پکیج های گازی از گاز شهری یا مایع است .

پکیج های برقی نسبت به پکیج های گازی یا گازوئیلی برتری خاصی دارد ؛

که در ادامه این مقاله به ویژگی های پکیج های برقی میپردازیم

1- این نوع از پکیج ها به دلیل عدم تولید گاز های مضر برای اتمسفر با محیط زیست سازگاری دارد .

2-در پکیج های برقی شما نیازی به دود کش ندارید پس میتوانید از فضای کم تری برای نصب آن استفاده کنید.

3-برای تمدید سوخت آن نیازی به اپراتور ندارید.

4-چون در پکیج های برقی از احتراق شعله استفاده نشده است این پکیج نسبت به بقیه پکیج ها طول عمر و کارایی بیشتری دارد.

5-پکیج های برقی به دلیل عدم استفاده از سوخت های فسیلی خطر گازگرفتگی ندارند.

6-پکیج های برقی زمینی برای گلخانه ها و مرغداری های بسیار مفید است زیرا به دور از هرگونه آلاینده گازی است.

7-پکیج های برقی برخلاف پکیج های گازی از اکسیژن داخل منزل استفاده نمیکند و این ویژگی بسیار بسیار قابل توجه است.

از پکیج های برقی در کدام محل استفاده می کنند؟

پکیج های برقی بسیار بین مردم محبوب شده است و امروزه در تمام نقاط کشور مورد استفاده قرار میگیرد.

پکیج برقی بهترین گرم کننده برای مناطقی است که به دسترسی به گاز شهری ندارند.

مزایا و معایب پکیج های برقی میستو چیست؟

در این بخش از مقاله به مزایا و معایب پکیج های برقی میپردازیم پس با ما همراه باشید.

مزایای پکیج های برقی :

1-منبع و سوخت پکیج های برقی :

تامین گاز و گازوئیل برای بقیه پکیج ها دشوار و هزینه بالایی دارد ولی پکیج های برقی فقط به برق نیاز دارند به همین دلیل استفاده از پکیج های برقی بهترین انتخاب است.

2- راندمان گرمایشی بالا :

این پکیج به دلیل عدم نیاز به دود کش راندمان بالای 95 درصد را دارد و چون به دودکش نیاز ندارد پرت حرارتی ندارد.

3- طراحی بسیار فوق العاده

پکیج های برقی با ظرافت و استاندارد بسیار بالایی تولید شده اند.

این پکیج ها به دلیل اشغال فضای کم در هر جایی از خونه میتوان نصب کرد.

4- امنیت بسیار بالا

یکی از بزرگترین دغدغه مردم در خرید پکیج برقی ترس از خطر برق گرفتگی است،

البته نگران این موضوع نباشید چون پکیج های برقی دارای فیوز محافظ جان هستند به محظ کوچکترین اتصال فیوز به کار افتاده و به صورت خودکار برق ورودی به پکیج را قطع میکند.

5- بی صدا بودن مهم ترین ویژگی

پکیج های برقی به دلیل عدم احتراق شعله در داخل پکیج و استفاده المنت های مقاومتی کاملا بی صدا است.

صدای تولیدی پکیج های برقی همانند سماور برقی است.

هر چه قدر بخوایم از مزایای یک محصول بگیم حتما معایبی هم دارد و این را به یاد داشته باشید که هیچ محصولی کامل کامل نیست.

معایب پکیج های برقی :

1- برای محیط های بسیار بزرگ و چند واحدی جواب گو نیست

اگر شما در نظر دارید که از پکیج های برقی برای چند واحد یا واحد های بزرگ استفاده کنین ، شما انتخاب درستی ندارید چون در محیط های بزرگ مصرف آب بسیار بالا است و توان قدرتی برق برای گرم کردن این مقدار آب را ندارد .

2- با قطع برق آب گرم شما نیز قطع خواهد شد.

پکیج های برقی با برق های تک فاز یا سه فاز کار میکنند که در صورت قطعی برق پکیج شما نیز دیگر کار نخواهد کرد ؛ البته باید بدانید که این عیب در همه پکیج ها وجود دارد در پکیج های گازی و گازوئیلی نیز با قطعی برق پکیج دیگر کار نمیکند.

3- افزایش قبض برق

در کشور ما تعرفه برق بیشتر از گاز است و این یک امری طبیعی است ولی طبق بررسی و آمار های گرفتته شده 43% مناطق ساکن گاز ندارند و استفاده از پکیج های برقی بسیار کارآمد است ؛ البته ناگفته نماند که شما باید هزینه بسیار سنگین قبض را هر ماه پرداخت کنید ولی راندمان بالای 95% پکیج های برقی میتسو این اختلاف را برای شما جبران میکند زیرا تامین آب گرم را در زمان کوتاه حاضر میکند.

شما میتوانید برای خرید پکیج برقی و گازوئیلی با کارشناسان گروه صنعتی میتسو تماس بگیرید.

  • رضا آتش پیکر
  • ۰
  • ۰

مزایای داشتن یک وب سایت فروشگاهی در راه اندازی کسب و کارهای سنتی

مزایای داشتن یک وب سایت فروشگاهی در راه اندازی کسب و کارهای سنتی

امروز می خوام تجربه ای رو که ۲ سال پیش به دست آوردم رو باهاتون به اشتراک بزارم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام ریگل، من یک مغازه فروشگاه وسایل خانگی دارم و از سال ۹۴ فعالیت خودم رو در این بازار شروع کردم؛ جریانی رو که می خوام بهتون توضیح بدم کاملا واقعی است و برای کسانی که به دنبال پیشرفت در کسب و کارهای خود هستند، به شدت توصیه می کنم.

از ابتدای سال ۹۷ بود که روز به روز از فروش محصولات ما کاسته شد و به دنبال آن حاشیه سودمان هم کم شد.

دست به کار شدیم و چندین بار در میان شهر تبلیغات فیزیکی به راه انداختیم؛ اما چندین کار ساز نبود و فقط فروش مقطعه ای داشتیم. با تخفیف گذاری قیمت ها و رقابتی کردن فعالیتمان هم زیاد نتوانستیم نتیجه بسیار مفیدی بگیریم. در روزی که اقدام به آگهی فروش محصولات با تخفیف در سایت دیوار کردیم، جرقه ای در ذهن من زده شد که چرا ما برای خودمان سایتی نداشته باشیم تا از آنجا بتوانیم محصولات خودمان را بفروشیم. از تصمیمی که گرفته بودیم پشیمان شدیم و منصرف از تعطیلی کارمان شدیم.

فردای همان روز به دنبال جایی بودم که بتوانیم کار طراحی وب سایت فروشگاهی خودمان را شروع کنیم تا اینکه با شرکت طراحی سایت در ارومیه با تیم طراحی سایت ریگل آشنا شدیم.

با مشاوره و راهنمایی هایی که از طرف شرکت ریگل داشتیم توانستیم وب سایت خودمان را راه اندازی کنیم.

مراحلی که شما باید برای داشتن یک وب سایت طی کنید در پاراگراف های پایین به اشتراک می گذارم تا بتوانید نهایت استفاده رو از این متن ببرید.

اولین کاری که شما باید برای داشتن یک کسب و کار موفق بکنید این است که یک نام تجاری و لوگو حرفه ای داشته باشید.

به نظر شما چرا باید یک لوگو حرفه ای داشت؟

چون مشتریان، شما را با  لوگوتان خواهند شناخت و در ذهن خود همیشه شما را به یاد خواهند داشت.

پیشنهاد من به شما این است که برای طراحی لوگو حرفه ای به سایت ریگل مراجعه کنید و در آنجا نمونه کارهای بسیار جذاب آنها را ببیند و سپس اقدام به سفارش کنید.

 دومین کار برای شروع یک کسب و کار آنلاین انتخاب نام دامنه است.

با توجه به تجربیات من بهتر است نام دامنه خود را با حوزه فعالیت خود مرتبط بگذارید تا مشتری از نام شما سر در گم نباشد.

سومین کار که مهم ترین و اصلی ترین کار برای شروع فعالیت در حوزه فروش اینترنتی است: طراحی یک وب سایت است.

چرا به طراحی وب سایت نیازداریم؟

وب سایت شما شعبه اصلی شما  را به وجود می آورد چون تعداد بازدیدکنندگان و خریداران وابسته به یک شهر نیست و از سراسر کشور شما می توانید مشتری برای خود داشته باشید.

کسب درآمدی که از طریق فروشگاه اینترنتی خود دارید اصلا در حد مقایسه با فروشگاه حضوری خودتان نیست.

با توجه به تجربه موفقی که در این راه داشتم توصیه من این است که در طراحی سایت بسیار احتیاط کنید.

به عقیده من شما باید با طراحان متخصص و حرفه ای در این زمینه مشورت و همکاری کنید.

از این جهت به شما متخصصان و طراحان  شرکت طراحی سایت ریگل را معرفی می کنم که در حرفه خود بهترین و مجرب ترین مشاوران و کارکنان را دارند.

شما با یک بار تجربه همکاری با شرکت ریگل به انتخاب خود افتخار خواهید کرد.

 چهارمین و آخرین کاری که باعث شناخت شما میان مشتریان خواهد شد سئو و بهینه سازی سایتتان است.

سئو یا بهینه سازی برای خود متخصصانی دارد که با توجه به تجربیات شخصی من اگه به دنبال فروش بیشتر یا دیده شدن بیشتر یا رتبه یک گوگل شدن هستید: پس شما موظف به همکاری با یک متخصص سئو هستید.

که خوشبختانه در زمینه سئو نیز شرکت طراحی سایت ریگل شما را تنها نگذاشته و به فکر شما بوده است.

متخصصان حرفه ای و کار بلد سئو ریگل با تمام کارهایی که برای فروشگاه ما انجام دادند توانستیم بازدید سایتمان را بسیار افزایش دهیم و به تبعه آن فروشمان نیز افزایش یافت.

به جرات می توانم بگویم که اگر فروشگاه اینترنتی ما نبود ما چند سال پیش ور شکست شده بودیم، شما هم اگر به دنبال افزایش فروش هستید، این روش را امتحان کنید.

امیدوارم که از این متن بهره کافی را برده باشید.

منبع : ایسنا

  • رضا آتش پیکر
  • ۰
  • ۰

مزیت پکیج برقی میتسو چیست؟

امروزه استفاده از انواع پکیج بیشتر از دیگر منابع تولید آب گرم و ایجاد گرمایش منازل مورد توجه است. پکیج ها خود به دسته برقی و گازی تقسیم می شوند. پکیج برقی میتسو نیز در مدل های ایستاده و دیواری تولید و به فروش می رسد. ما در این مقاله تلاش داریم مزایای پکیج برقی میتسو نسبت به مدل دیگر را بررسی کنیم:

پکیج برقی میتسو برای آپارتمان کوچک و بزرگ مناسب است:

ابعاد پکیج برقی دیواری نسبت به مدل ایستاده کوچکتر است و از این رو برای آپارتمان و منازل کوچک بسیار مناسب است. این در حالی است که در آپارتمان و منازل بزرگ می توانید از پکیج برقی ایستاده استفاده کنید. لازم به ذکر است با توجه به ابعاد بزرگ این محصول نصب آن در آشپزخانه و آپارتمان های کوچک توصیه نمی شود.

پکیج برقی میتسو با قدرت عملکرد متفاوت تولید می شود:

خوشبختانه تفاوتی ندارد که منزل و آپارتمان شما چه ابعادی دارد، میتسو مدلی مناسب با ابعاد مورد نظر شما را تولید کرده است. کافی است به گروه صنعتی میتسو مراجعه کنید و با تنوع بالای محصولات این برند آشنا شوید. بد نیست بدانید که مدل 28000 قادر است گرمایش یک آپارتمان 80 متری را تامین نماید اما اگر محل زندگی شما در مناطق گرم و خشک واقع باشد حتی قادر است متراژ بالاتر را نیز گرم نماید. پس در انتخاب قدرت باید میزان گرمای مورد انتظار و متراژ محل نصب را در نظر داشته باشید.

پکیج برقی میتسو با دو نوع مبدل تولید می شود:

پکیج برقی میتسو که دارای یک مبدل است در فصول گرم سال دقیقا مانند آبگرمکن دیواری فعالیت می کند و ممکن است اختلاف دمایی در آب گرم احساس شود. در فصول سرد سال نیز عملکرد آن کاملا تغییر کرده و پمپ آب را به سمت شیر سه طرفه هدایت می کند تا رادیاتور فعال شده و آب گرم مورد نیاز جهت گرم کردن خانه فراهم شود. در مدل پکیج برقی دو مبدل میتسو عملکرد بهتری را از پکیج شاهد هستیم. در این مدل از مبدل صفحه ای استفاده می شود و از این رو چه در فصول سرد سال و چه در فصل های گرم سال پمپ فعال بوده و آب گرم دمای یکسانی دارد و از همه مهم تر رسوب گرفتگی در لوله ها نیز تا میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی:

در نگاه اول شاید این طور به نظر برسد که پکیج برقی روی هزینه های ماهانه برق تاثیر زیادی می گذارد اما باید گفت که هزینه برق مصرفی پکیج برقی میتسو دقیقا مانند دیگر تجهیزات منزل مانند یخچال که همیشه به برق متصل است محاسبه خواهد شد. این محصول از برق تک قاز 220 ولت رایج در منازل استفاده می کند و از این رو نیاز به هیچ گونه لوله کشی و در منزل و آشپزخانه وجود ندارد. حتی در زمینه محل نصب نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد و اگر محل نصب در معرض آب قرار نداشته باشد هر مکان دیگری برای نصب این محصول بی خطر است.

پکیج برقی میتسو دارای محافظ جان سه لایه است:

از دیگر مشکلاتی که ممکن است خرید پکیج برقی را با چالش مواجه کند خطر برق گرفتگی است؛ اما برند میتسو با نصب محافظ جان سه لایه محصول خود را تضمین می کند. این محافظ جان با تشخیص وجود اتصالی در برق کشی به سرعت و به صورت اتوماتیک جریان برق پکیج را قطع گرده و خطر برق گرفتگی و اتصال برق را کاهش می دهد.

  • رضا آتش پیکر
  • ۰
  • ۰

معرفی بهترین و بزرگترین موج های آبی مشهد

به گزارش استخر بلیط،دراین مقاله میخوایم بزرگترین پارک های آبی مشهد رو معرفی کنیم که حتما باید هنگام سفر به مشهد یه سر بهشون بزنین.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد یک از جذاب ترین پارک های آبی شهر مشهد است که تفریح در آن به خاطره فراموش نشدنی برای شما تبدیل خواهد شد. این مجموعه در سال 1390 افتتاح شده و تنها یک پارک آبی جهت تفریح و شنا نیست بلکه با عضویت در آن می توانید آموزش کامل شنا، غواصی و بدنسازی را پشت سر بگذارید. اگر تصمیم دارید سفر زیارتی و سیاحتی خود را تکمیل نمایید بهتر است که یک روز از مسافرت خود را به تفریح در یک پارک آبی شهر مشهد مانند پارک ساحلی آفتاب مشهد اختصاص دهید.

مطمئن باشید در استخرهای آرام و مواج این مجموعه آرامش پیدا کرده و با لیز خوردن از سرسره های بسیار جذاب آن آدرلنالین خونتان افزایش خواهد یافت. این مجموعه به صورت همزمان پزیرای بانوان، آقایون و کودکان عزیز است و از این رو می توانید با خرید سانس تمام وقت در این مجموعه یک روز پر خاطره را سپری کنید. از امکانات پارک ساحلی آفتاب باید به موارد زیر اشاره کرد.

پارک ساحلی آفتاب آقایون

همانطور که گفته شد این مجموعه به صورت همزمان آماده پذیرایی آقایون و خانم ها است. در قیمت اقایون پارک ساحلی آفتاب شاهد سرسره قایق فضایی، سرسره پیچ و سرسره دوقلو، استخر مخصوص غواصی، سرسره آهسته و چاله فضایی، رودخانه ای با دو تونل سنگی و نمایی جذاب، استخر مواج، آبشار خروشان، سرسره سرعت خواهید بود. اما مهمترین وسیله بازی در این پارک آبی که هیجان را به اوج خود می رساند سقوط آزاد پارک ساحلی آفتاب مشهد است که اجازه سقوط آزاد از ارتفاع 20 متری را می دهد. با اینکه پارک ساحلی آفتاب کودکان به صورت مجزا طراحی نشده است؛ اما کودکان شما می توانند از سرسره هایی که برای سن آنها مناسب است استفاده کنند.

همانطور که می توان تشخیص داد فرقی ندارد که در چه سالی هستید. می توانید در این پارک آبی اوقات خوبی را با خانواده سپری نمایید. طراحی امکانات به شکلی است که هم بتوانید خستگی روزهای کاری و زندگی پر دغدغه را از تن بزدایید و در ادامه با افزایش هیجان ادرلنالین خونتان را افزایش داده و سرگرم شوید. کودکان نیز با توجه به امکاناتی همچون سرسره های کوتاه تر و استخرهایی با عمق کمتر می توانند شما را همراهی کرده و از بازی در آب لذت ببرند.

پارک ساحلی آفتاب مشهد بانوان

در قسمت باتوان شما شاهد بهترین امکانات ورزشی و تفریحی هستید. گندزدایی آب استخرها در این بخش با بهترین متدهای روز دنیا انجام می شود. در صورت تمایل می توانید از سرسره پیچ که ارتفاع 9 متر، سرسره تونلی با طول 90 متر و سرسره u تفریح نمایید. از دیگر امکاناتی که در این بخش می توانید از سونا، سونا خشک، جکوزی و ... بهره ببرید. حمام اسپوتا دیگر امکان این بخش است که همان حمام با آب آغشته به نمک دریایی است. نمک دریایی با لایه برداری از پوست به سلامت شما کمک می کند. سالن یوگا، سالن ایروبیک و ماساژ دیگر تفریحاتی است که برای شما در این بخش برنامه ریزی شده است.

از آنجایی که این مجموعه دارای مهد کودک می باشد در صورت تمایل می توانید کودک خردسال خود را به مهد بسپارید و با خیالی آسوده اقدام به شنا، ورزش و تفریح بپردازید. این مجموعه در قسمت بانوان امکان آموزش شنا را نیز فراهم آورده است.

Vip پارک ساحلی آفتاب مشهد

در صورت خرید بلیط vip مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد قادر هستید از امکانات قیمت آقایون و خانم ها استفاده نمایید. امکانات اضافه ای که در این بخش به شما ارائه می شود شامل استخر که تعداد افراد کمتری در آن به شنا مشغول اند، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی و ماساژ جهت ایجاد آرامش و تجدید قوا، سالن بدنسازی با بهترین امکان GYM، استخر نمک دریایی و غار نمک ( همانطور که می دانید نمک دریایی برای سلامت جسمانی بسیار مفید می باشد.، حمام سنتی و امکانات جانبی از قبیل چای خانه سنتی، فست فود و کافی شاپ که طبیعتا بعد از یک شنا  آب بازی به آنها نیاز خواهید داشت.

بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد

بلیط پارک آبی ساحلی آفتاب مشهد را می توان از چند روش خریداری کنید. روش اول مراجعه حضوری به سالن و خرید بلیط است. این روش به دلایل مختلفی ممکن است شما را از رفتن به پارک آبی منصرف می کند. روش دوم مراجعه به سایت اصلی پارک ساحلی آفتاب مشهد است. در این سایت به راحتی می توانید بلیط پارک را خریداری کنید. اما راه سوم و بهترین راه خرید بلیط از سایت Estakhrbilit.com است. در این سایت شما می توانید بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد و دیگر مجموعه های تفریحی مشهد و دیگر شهرهای ایران را با تخفیف ویژه خریداری نمایید. از محسنات خرید بلیط اینترنتی داشتن آمادگی قبلی جهت رفتن به پارک آبی است. داشتن برنامه ریزی قبلی برای مسافرت از دیگر مزایای خرید بلیط اینترنتی می باشد.

در صورت خرید اینترنتی بلیط حتما در زمان حضور در پارک کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است که در زمان خرید اینترنتی بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد به سانس صبح یا عصر بودن دقت نمایید. حتما توجه داشته باشید که بلیط را برای قسمت آقایون خرید می کنید و یا بلیط برای بانوان انتخاب شده است.

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق بنا شده است. محل پارک در داخل شهر است و دسترسی به آن چندان دشوار نیست.

سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های ابی مشهد

یکی از قدیمی ترین مجموعه های آبی شهر مشهد، سرزمین موج های آبی مشهد است. این پارک آبی تمام آنچه خانواده شما برای تفریح، هیجان و آرامش نیاز دارند در خود جای داده است. در طراحی این پارک تلاش شده است که همه سنین بتوانند بازی کرده و ساعاتی از دغدغه های روز دور باشند. کودکان شما می توانند در استخرهای کم عمق این پارک آبی آب بازی کرده و با سرسره های مخصوص به خود بازی کنند. شما نیز در همین فرصت قادر هستید در سرسره های بلند و پر پیچ و تاب این پارک آبی هیجان واقعی را تجربه نمایید. اگر تصمیم دارید به شهر مشهر سفر کنید پیشنهاد ما این است که سری به سرزمین موج های آبی مشهد بزنید. این پارک آبی مجموعه کاملی از انواع سرسره های هیجان انگیز را گرد هم آورده است.

آدرس موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد خارج از شهر نیست و در یکی از خوش مسیرترین مناطق شهر مشهد واقع شده است. خوشبختانه بافت شهری شهر مشهد به قدری مناسب است که کافی است نام سرزمین موج آبی مشهد را به زبان بیاورید تا همه در رسیدن به آن به شما کمک کنند. اما به صورت کلی آدرس سرزمین موج های آبی مشهد: بزرگراه امام علی (ع)، بلوار اندیشه، نبش اندیشه 83 ، موج های آبی مشهد است. با وارد شدن به بلوار اندیشه به صورت کامل ورودی سرزمین موج آبی قابل روئت است. لازم است بدانید که فاصله این پارک آبی با حرم مطهر تنها 15 کیلومتر است و اگر با سرعت 50 کیلومتر رانندگی کنید تنها 30 دقیقه بعد در این سرزمین موج های آبی خواهید بود.

سانس های موج های آبی مشهد

یکی از بهترین مزایای خرید آنلاین بلیط مو ج های آبی مشهد امکان مشاهده سانس ها و داشتن برنامه برای مسافرت است. خوشبختانه سرزمین موج های آبی برنامه منظمی برای سانس های خود دارد. برای ورود به سرزمین موج آبی باید یکی از سانس های زیر را انتخاب نمایید؛ چرا که قیمت هر سانس متفاوت خواهد بود. به صورت کلی سرزمین موج های آبی برای بانوان و آقایون از ساعت 9 تا 23 باز است.

برای تهیه بلیط دیگر استخر های مشهد میتوانید به سایت استخر بلیط مراجعه کنید.

منبع : الف

  • رضا آتش پیکر
  • ۰
  • ۰

با اطمینان کامل می توان گفت دی کلینیک تدبیر ارومیه ، تنها و مجهزترین مرکز درمانی با حضور  بسیاری از حاذق ترین و برترین پزشکان ارومیه و دارا بودن امکانات و تجهیزات و مراکز فرعی درمانی مانند آزمایشگاه  و داروخانه و غیره ، توانسته است بار بزرگی از دوش شبکه سلامت و درمان این شهر بردارد .

این مرکز به عنوان مجهزترین کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان ارومیه در فضایی عالی و امکانات و تجهیزات درمانی به روز و پیشرفته ، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در ۱۶ طبقه و با حضور ۸۰ نفر از متخصصین و پزشکان فوق تخصص رشته های مختلف پزشکی ، پذیرای همشهریان و هم استانی ها ی عزیز می باشد .

۹ طبقه مختص کلینیک های تخصصی و فوق و تخصصی

مرکز غربالگری انواع سرطان ، مرکز مراقبت از بیماران دیابتی ، مرکز مراقبت از کودکان بیمار ، دو طبقه مجزای مختص خدمات دندانپزشکی ، ۷ واحد اقامتی ویژه vip ، اختصاص یک طبقه کامل برای رستوران و همچنین  دو طبقه منفی مختص دی کلینیک  ، قسمتی از فضای اختصاص داده شده به انجام امور پذیرش و درمان بیماران محترم می باشد .

خدمات استثنایی دی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه :

ویزیت متخصص ، فوق تخصص ، متخصص روانپزشک ، فوق تخصص روانپزشک

انواع تزریقات ویژه مانند : تزریق، داخل ضایعات ( ۱ تا ۷ ضایعه ) ، تزریقات مفصل ( آسپیراسیون )

پانسمان و باز کردن بخیه با بیش از ۱۰ گره یا بیش از ۱۰ سانتمتر توسط پزشک

خارج کردن پیچ یا پین عمقی به هر روش و به هر تعداد

خارج کردن ایمپلنت یا پین مدفون

درمان انواع شکستگی

گچ گرفتن اعضای شکسته با جدیدترین تجهیزات روز

برداشتن یا دو نیم کردن گچ باز کردن پنجره یا اصلاح گچ به‌غیره از کلاپ فوت

مشاوره و کارشناسی تخصصی پزشکی قانونی

توراسنتز و پونکسیون ( فضای جنب یا ریه )

اکوکاردیوگرافی کامل مشکلات مادرزادی

آنالیز و پروگرامینگ پیس میکر

سوند گذاری و برداشتن سوند مثانه

با توجه به نام کلینیک و اشاره به دی کلینیک در نامگذاری این مرکز بزرگ درمانی ، انجام اعمال جراحی سر پایی یکی دیگر از خدمات این مرکز می باشد که اولین نمونه ان در خرداد ماه سال جاری بر روی یک بیمار خانم ۶۰ ساله دیالیزی با موفقیت انجام گردید .

این مرکز در خیابان عمار ارومیه قرار گرفته و با اختصاص فضای مناسب جهت پارکینگ خودرو های مراجعین و کادر مشکلات موجود در این زمینه را مرتفع ساخته است .

اولین داروخانه تمام روباتیک منطقه شمالغرب ایران نیز در این مرکز به بهره برداری رسیده .

عقد قرارداد با شرکت های متنوع بیمه ای و تحت پوشش قرار دادن بیمه های دولتی یکی دیگر از مزایای کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه می باشد که باعث شده تمامی اقشار جامعه توانایی استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن این مرکز را دارا باشند .

سیستم نوبت دهی تلفنی با تماس با شماره تلفن های گویای این مرکز ، گرفتن نوبت را برای عموم مردم تسهیل کرده و از این بابت نیز میتوان این مرکز را پیشرو در مدیریت بهینه معرفی کرد .

همچنین بیماران و مراجعه کنندگان این مرکز در صورت مراجعه حضوری نیز می توانند از پزشکان متخصص و فوق تخصص این کلینیک نوبت گرفته و جهت ویزیت اقدام کنند.

شما عزیزان میتوانید برای دریافت اطلاعات کامل تر اعم از لیست پزشکان متخصص و فوق تخصص به تفکیک رشته های تخصصی و اطلاع از برنامه زمانبندی حضور این پزشکان در کلینیک تدبیر اورمیه و کسب اطلاعات تماس و آشنایی با سیستم نوبت دهی این مرکز ، به صفحه اختصاصی کلینیک تخصصی و فوق و تخصصی تدبیر ارومیه در سامانه وقتم ( تنها سامانه اختصاصی در قالب وب سایت و اپلیکیشن موبایل مخصوص معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) مراجعه کرده و به راحتی تمامی اطلاعات لازم را در مورد این مرکز مجهز دریافت کنید .

منبع : یک پزشک

  • رضا آتش پیکر