اخبار و تکنولوژِی در طراحی سایت

در این صفحه جدیردترین خبرها در مورد طراحی سایت و طراحی لوگو قرار میدیم

اخبار و تکنولوژِی در طراحی سایت

در این صفحه جدیردترین خبرها در مورد طراحی سایت و طراحی لوگو قرار میدیم

  • ۰
  • ۰

جناب آقای دکتر حمید نظیفی متخصص زنان و زایمان به شماره نظام پزشکی 39142 و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی شهرستان ارومیه هستند .

 

آدرس و اطلاعات تماس مطب : آدرس مطب جناب آقای دکتر حمید نظیفی واقع در استان آذربایجان غربی- شهرستان ارومیه- شهر ارومیه - خیابان حسنی - مجتمع اورشاد 1 - طبقه 3 و شماره تماس مطب ایشان : 04433220958 می باشد .

 

شما عزیزان میتوانید جهت نوبت دهی مطب ایشان و گرفتن وقت ویزیت و اطلاع از زمان حضورشان در مطب از امکانات سامانه وقتم ( وب سایت و اپلیکیشن موبایل معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) بهره مند شوید و سریع ترین نوبت را بصورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت نمایید .

زمینه فعالیت : جناب آقای دکتر حمید نظیفی متخصص بیماری های زنان و زایمان و نازایی در شهر ارومیه ودارای تخصص پره بورد (گواهینامه) زنان و زایمان هستند و در بیمارستانها و مطب شخصی پذیرای بیماران می باشند . مقدمات بارداری : بارداری در بانوان علاوه بر لذت بخش بودن میتواند باعث بروز مشکلاتی نیز باشد . به همین خاطر پزشکان توصیه می کنند برای جلوگیری از پیش آمدن چنین مشکلاتی خانواده ها قبل از اقدام به بارداری از سلامت مادر اطمینان حاصل کرده و با خیال راحت از این دوران شیرین خاطرات خوشی برجای گذارند . برای داشتن تجربه بهتری از دوران بارداری می بایست حدود 2 ماه زمان برای بررسی وضعیت جسمانی و بیماریهای احتمالی موجود صرف کنید . در طول این مدت بهتر است خود را از لحاظ جسمی و روحی کاملا آماده و مهیای بارداری کرده باشید . در این متن به چند مورد از مقدمات اساسی بارداری اشاره می کنیم . 1 – با همسرتان حرف بزنید : برای داشتن تجربه خوب و به یاد ماندنی از دوران بارداری در وحله اول باید با همسرتان گفتگو کنید . با انجام اینکار میتوانید برنامه ریزی دقیق تری برای طی دوران بارداری داشته باشید . 2 – مراجعه به پزشک : مشورت با پزشک قبل از اقدام به بارداری میتواند اطلاعات بسیار مفیدی در مورد وضعیت کنونی شما و داروهایی که نیاز به مصرفشان دارید به شما بدهد . 3 – آمادگی جسمانی : طبیعتا آمادگی بدنی برای تحمل فشارهای موجود در دوران بارداری بسیار با اهمیت است . 4 – رسیدن به وزن مناسب : چاقی و لاغری بیش از حد میتواند باعث ایجاد مشکلات حاد و گاها خطرناک در این دوران باشد . 5 – بررسی ویتامین ها : کمبود یا وجود زیاد برخی از ویتامین ها مانند اسید فولیک نیز میتواند در بارداری موثر باشد . 6 – مشاوره دارویی : شما احتمالا برای درمان برخی از بیماریها نیاز به مصرف دارو در دوران بارداری خواهید داشت . برای اینکه تاثیر این داروها بر روی خود و جنین را بدانید باید با پزشک در موردشان مشورت کنید . 7 – تغذیه مفید : غذاهای مورد نیاز برای تقویت سیستم ایمنی بدن و رشد جنین یکی دیگر از اطلاعاتی است که باید داشته باشید . 8 – شناسایی دوران طلایی تخمک گذاری : برای اینکه بتوانید در زمان مناسب اقدام به بارداری کنید باید حتما اطلاعات دقیق از زمان طلایی تخمک گذاری داشته باشید . 9 – مراجعه به دندانپزشک : بیماری های دهان و دندان بسیار راحت میتوانند شما را درگیر انواع عفونت ها نمایند . به همین دلیل واجب است قبل از بارداری مشکلات دندانهایتان را برطرف کنید تا این عفونت ها شما و جنین را در دوران بارداری دچار مشکل نکنند . تمامی موارد ذکر شده و اقدامات دیگری نظیر آنها میتواند کمک شایانی به شما برای داشتن تجربه ای دلپذیر و موفق از بارداری بکند . حضور پزشکانی مانند جناب آقای دکتر حمید نظیفی در ارومیه میتواند علاوه به درمان بیماریهای زنان و زایمان به آمادگی همشهریان و هم استانی های عزیز کمک کند . به همین منظور شما همشهریان اورمیه و هم استانی های آذربایجان غربی میتوانید جهت کسب اطلاعات دقیق و بروز و گرفتن نوبت اینترنتی بدون مراجعه حضوری از امکانات سامانه وقتم ( وب سایت و اپلیکیشن موبایل معرفی و نوبت دهی پزشکان و مراکز درمانی ارومیه ) بهره مند شوید .

منبع : وقتم

  • ۰۰/۰۸/۲۹
  • رضا آتش پیکر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی